De stem van de klant wordt almaar gewichtiger in de nieuwe economie. Tegenwoordig gaan klanten niet alleen direct communicatie aan met bedrijven per telefoon en mail, maar delen zij hun bevindingen en ervaringen ook met (on)bekenden via Facebook en Twitter. Desk.com stelt kleine en middelgrote onderneming in staat om alle uitingen gebundeld per klant te kunnen evalueren en behandelen.
Epartment heeft voor RJshop geheel in stijl met de webshop de online klantenservice geïmplementeerd (http://klantenservice.rjshop.nl/). De klantenservice stelt RJshop in staat om cases te creëren rondom communicatie met klanten en deze te behandelen. Een van de features hierbij is dat wanneer een persoon een grote groep volgers heeft, automatisch een hogere prioriteit wordt gegeven aan de desbetreffende case. Diverse rapportage tools staan ter beschikking om te zien hoe de afhandeling van cases per agent geschiedt in termen van snelheid en openstaande cases. Voor veelgestelde vragen (FAQ) is een speciale module gecreëerd waar klanten zelf kunnen zoeken, maar waar ook efficiënt naar kan worden verwezen vanuit de klantenservice. De FAQ heeft een zelflerende zoekfunctie, waar klanten bovendien kunnen aangeven hoe nuttig zij de uitkomsten vinden. Leuke additionele feature aan de Desk.com klantenservice is dat de klanten service ook middels mobiele apparaten beschikbaar is.De start-up Desk.com, voorheen Assistly, werd gesteund door een aantal bekende investeerders die voorheen o.a. investeerden in Skype. Onlangs werd de onderneming overgenomen door Salesforce.com, een van de grootst partijen wereldwijd op het gebied van CRM oplossingen. Epartment is een van Desk.com favoriete Europese partners. Desk.com heeft een blogpost geweid aan de online klantenportal: http://www.desk.com/blog/rjshop-spins-amazing-customer-service-djs/